IJsclub "Nooitgedacht" Zalk

Lidmaaatschap

Leden

Als ijsclub rusten we op de steun van onze leden en daar zijn we ze heel dankbaar voor. Door lid te worden steunt u de ijsclub en heeft u gratis toegang tot de ijsbaan en kunt u deelnemen aan ledenwedstrijden.

Wordt ook lid! De kosten voor het lidmaatschap per seizoen:

Gezinskaart 8 euro.

Ledenkaart 5 euro.

Kinderen t/m 15 jaar tellen mee in gezinskaart.

Lid worden kan mail uw gegevens: naam, adres en telefoonnummer, dan nemen wij spoedig contact met u.

Tijdens een ijsperiode lid worden gelden dubbele tarieven om lid te worden.

Entree

Geen lid en toch toegang op de ijsbaan geldt een entree van: Kinderen t/m 12 jaar: 2 euro, 13 jaar en ouder : 3 euro.

Regelement

Om het op de ijsbaan veilig en gezellig te houden, stellen wij het op prijs als u de volgende punten zou willen na leven.

•Het betreden van de ijsbaan, het clubgebouw en het omliggende terrein is geheel op eigen risico.

•De ijsclub is niet verantwoordelijk/aansprakelijk bij ongevallen, vermissing en dergelijke.

•Op de buitenbaan, alleen linksom schaatsen.

•Let op de veegmachine/sneeuwploeg wanneer deze zich op het ijs bevindt.

•Houd ruimte voor de schaatsers als u stil staat op het ijs.