IJsclub "Nooitgedacht" Zalk

Kinderen- en juniorenwedstrijd 2013

Op zaterdagmiddag 26 januari zijn de schaatswedstrijden voor kinderen en junioren verreden. Het was echt winters, een beetje sneeuw en vrij koude wind zo vlak voor de dooi. De deelname (53) was goed en er werden mooie spannende ritten verreden. Dit jaar hebben we de leeftijdsgroepen gewijzigd; meer leeftijdsgroepen. De prijswinnaars waren: Peuters (4 t/m 6 jaar): 1. Inge van Pijkeren, 2. Johan de Groot. Meisjes 7-8 jaar: 1. Naomi van Pijkeren, 2. Joanna van Raalte. Jongens 7-8 jaar: 1. Willem Ruitenberg, 2. Gerko van de Berg. Meisjes 9-10 jaar: 1. Joëlle van de Berg, 2. Eline Filius. Jongens 9-10 jaar: 1. Douwe van ’t Hof, 2. Niels van Egteren. Meisjes 11-12 jaar: 1. Tessa van Egteren, 2.Lusanne Aarten. Jongens 11-12 jaar: 1. Jan de Groot, 2. Simon Filius. Meisjes 13 t/m 15 jaar: 1. Emma van Egteren, 2. Gabriëlle van Gelder. Jongens 13 t/m 15 jaar: 1. Jonas van ’t Oever. 2. Jim Hendriks. De prijzen waren gesponsord door: van Pijkeren Groep,IJsselmuiden.

Winnaars (94K)

Jeugd en ledenwedstrijden 2012

Op zaterdag 11 februari 2012 hebben we de ledenwedstrijden georganiseerd voor dames en heren en de wedstrijden voor jeugd voortgezet onderwijs t/m 15 jaar. De omstandigheden waren zeer goed helaas viel de deelname tegen vooral bij de dames. Het waren toch leuke, sportieve wedstrijden en soms ook nog spannend vooral bij de heren was het krachtverschil klein. Uitslagen waren: meisjes 12-15 jaar: 1. Jose Warning, 2. Emma van Egteren, 3. Luca van 't Hof. Jongens 12-15 jaar: 1. Gerjan Barneveld, 2. Sander Kuiper, 3. Gerben van Gelder. Dames: 1. Mellanie Boom, 2. Hessielle van Dam. Heren: 1. ErikJan Brummel, 2. Jan de Groot, 3. Erik Kleen.

schaatsen 2041 (34K)

Marathon kinderen 2012.

Woensdagmiddag 8 februari 2012 werd een kinder schaatsmarathon gehouden. Een groep van 32 kinderen schaatsten drie kwartier rondjes van stempelpost naar stempelpost. Na afloop worden de stempels geteld en een consumptie genuttigd. Een paar dagen later kregen de meisjes en jongens een diploma met het aantal rondjes wat ze hadden afgelegd. Het was de eerste keer dat we dit evement organiseerden maar dit krijgt vast een vervolg.

Kinderen wedstrijden 2012

Op dinsdagmiddag 7 februari 2012 werden de wedstrijden voor kinderen verreden. Ditmaal in samenwerking met Oranjeschool Zalk, hiervoor nogmaals bedankt. De deelname was zeer groot met 62 deelnemers. Er werd ook heel behoorlijk goed geschaatst, je kon zien dat we een aantal winters achtereen konden schaatsen. De uitslagen waren: Peuters (5 jarigen): 1. Inge van Pijkeren, 2. Julia van Egteren. Meisjes t/m 9 jaar: 1. Joëlle van de Berg, 2. Kimberly Kanis, 3. Annemarie van Gelder. Jongens t/m 9 jaar: 1. Menno Adams, 2. Douwe van 't Hof, 3. Dirk de Groot. Meisjes 10-12 jaar: 1. Gabriëlle van Gelder, 2. Tessa van Egteren, 3. Daniëlle Hoogers. Jongens 10-12 jaar: 1. Jan de Groot, 2. Roël Kleen, 3. Steven van de Weerd.

KWS (35K)

Kinderen wedstrijden 2010

Op zaterdag 13 februari 2010 werden de onder grote belangstelling de wedstrijden voor kinderen verreden. De uitslagen waren: Meisjes t/m 9 jaar: 1. Tessa van Egteren, 2. Kimberly Kanis, 3. Petra Ruitenberg. Jongens t/m 9 jaar: 1. Jan de Groot, 2. Roël Kleen, 3.Jens van ’t Hof. Meisjes 10-12 jaar: 1.Emma van Egteren, 2. Luca van ’t Hof, 3. Gabrielle van Gelder. Jongens 10-12 jaar: 1.Marvin Boom, 2. Hendrik Ruitenberg, 3. Jonas van ’t Oever. Meisjes 13-15 jaar: 1. Jose Warning, 2. Dineke van Vosse, 3. Bianca van de Berg. Jongens 13-15 jaar: 1. Gerjan Barneveld, 2. Jan Willem Dijks, 3. Tom van Raalte.

Schaatswedstrijd2 (79K)

Ledenwedstrijd 2010

Op maandagavond 15 februari 2010 werden de ledenwedstrijd gehouden. De omstandigheden waren zeer goed, ijs en het weer waren heel mooi. De wisselbeker bleef bij de heren in bezit van Matthijs Buter, bij de dames ging de wisselbeker over van moeder Rita Boom-vd Brink naar dochter Mellanie Boom. De overige uitslagen waren bij de dames: 2. Henriette Warning, 3. Ineke Brummel, bij de heren: 2. Jan de Groot en 3. Matthijs Kuiper